Wizytówka jest obecnie materiałem
poligraficznym, który nie tylko przedstawia firmę, ale również
wzbudza zaufanie w potencjalnym kliencie i zachęca do podjęcia
współpracy.
Bardzo ważne jest jaki rodzaj
wizytówki wybierzemy i z jakich narzędzi skorzystamy przy jej
projektowaniu. Kiedyś bowiem wizytówka była kojarzona tylko i
wyłącznie z małym tekturowym kartonikiem na, którym znajdują
się dane adresowe firmy i jej logo. Dzisiejszy świat i rozwój
techniki daje dużo więcej rozwiązań. W zależności od naszych
indywidualnych gustów i charakteru, profilu firmy możemy wybrać
taki model wizytówki jaki nam najbardziej odpowiada. Możemy tworzyć
wizytówki jednostronne i obustronne, a także wizytówki złożone
z kilku stron.
Najbardziej standardowym i
najpopularniejszym rodzajem wizytówki jest wizytówka kredowa o
gramaturze 300-350g, wyprodukowana przy pomocy druku offsetowego, lub
cyfrowego. Jest to wizytówka standardowa, ale dzięki temu
wzbudzająca zaufanie w kliencie i podkreślająca elegancję.
Drugim popularnym modelem są wizytówki
foliowane. Są one zabezpieczone specjalną folią. Folia może być
matowa lub błyszcząca. Chroni ona m.in. przed odpryskiwaniem farby
i zaginaniem się rogów, a także wyostrza kolory
wizytówki.
Wizytówka lakierowana wygląda ładnie
i „przykuwa oko”. Możemy stworzyć również wizytówkę z
lakierem wybiórczym. W takim modelu mamy zarówno elementy matowe
i lakierowane.
Dzisiejsza technika pozwala również
na tworzenie wizytówek na papierach ozdobnych. Możemy zaprojektować
wizytówkę o dowolnym kształcie i w odpowiednio dobranych,
ozdobnych i metalizowanych odcieniach : perłowym, złotym, srebrnym,
czy też czarnym. Jest to idealny model wizytówki dla osób, które
nie boją się kreatywnych, niebanalnych rozwiązań.. Równie
efektownymi modelami wizytówek są wizytówki tłoczone (z
uwypuklonymi elementami), plastikowe i przezroczyste.
Wybierajmy model, format, który
najbardziej nam odpowiada i w najlepszy sposób zareklamuje naszą
firmę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz