środa, 9 lipca 2014

Rodzaje wizytówek

Wizytówka jest obecnie materiałem poligraficznym, który nie tylko przedstawia firmę, ale również wzbudza zaufanie w potencjalnym kliencie i zachęca do podjęcia współpracy.

Bardzo ważne jest jaki rodzaj wizytówki wybierzemy i z jakich narzędzi skorzystamy przy jej projektowaniu. Kiedyś bowiem wizytówka była kojarzona tylko i wyłącznie z małym tekturowym kartonikiem na, którym znajdują się dane adresowe firmy i jej logo. Dzisiejszy świat i rozwój techniki daje dużo więcej rozwiązań. W zależności od naszych indywidualnych gustów i charakteru, profilu firmy możemy wybrać taki model wizytówki jaki nam najbardziej odpowiada. Możemy tworzyć wizytówki jednostronne i obustronne, a także wizytówki złożone z kilku stron.

Najbardziej standardowym i najpopularniejszym rodzajem wizytówki jest wizytówka kredowa o gramaturze 300-350g, wyprodukowana przy pomocy druku offsetowego, lub cyfrowego. Jest to wizytówka standardowa, ale dzięki temu wzbudzająca zaufanie w kliencie i podkreślająca elegancję.

Drugim popularnym modelem są wizytówki foliowane. Są one zabezpieczone specjalną folią. Folia może być matowa lub błyszcząca. Chroni ona m.in. przed odpryskiwaniem farby i zaginaniem się rogów, a także wyostrza kolory wizytówki.

Wizytówka lakierowana wygląda ładnie i „przykuwa oko”. Możemy stworzyć również wizytówkę z lakierem wybiórczym. W takim modelu mamy zarówno elementy matowe i lakierowane.
Dzisiejsza technika pozwala również na tworzenie wizytówek na papierach ozdobnych. Możemy zaprojektować wizytówkę o dowolnym kształcie i w odpowiednio dobranych, ozdobnych i metalizowanych odcieniach : perłowym, złotym, srebrnym, czy też czarnym. Jest to idealny model wizytówki dla osób, które nie boją się kreatywnych, niebanalnych rozwiązań.. Równie efektownymi modelami wizytówek są wizytówki tłoczone (z uwypuklonymi elementami), plastikowe i przezroczyste.
Wybierajmy model, format, który najbardziej nam odpowiada i w najlepszy sposób zareklamuje naszą firmę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz